Twitter Updates

    follow me on Twitter

    torsdag 8. september 2011

    "Mitt favorittbibliotek"


    Så kom omsider utfordringa fra Caroline... og denne gangen fikk jeg oppgava "Mitt favorittbibliotek". Og jeg som ikke har noe favoritt da??? Er storforbruker av bøker, men en dårlig "kunde" på biblioteket... Men jeg drømmer om EGET bibliotek...

    Har en god del bøker, og jeg greier nok aldri å slutte å kjøpe, dessuten er vi to bokgale, og kjøper litt, både jeg og datra mi...Men plass? Nei, alt for liten...Har ei arva bokhylle, men den er IKKE stor nok til å romme alle bøkene... Ganske masse står dessverre på lager... Drømmen er en tur på Ikea, for å handle inn MANGE Billy bokhyller, nok til å romme alt...Med egen avdeling til Hobbybøker, barnebøker, kokebøker, div fagbøker, romaner osv,osv..
    I forbindelse med biblioteket jeg vil ha hjemme, skal det være minst en god stol med godt leselys ved siden av. Slik at det blir fristende å bruke det også... Siden jeg har mange hobbybøker, og liker å holde på med ting og tang, kan biblioteket mitt gjerne inneholde et stort bord med muligheter til diverse hobbyaktiviteter for store og små...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar