Twitter Updates

    follow me on Twitter

    lørdag 20. oktober 2012

    ...ideer...

    Innimellom opplever jeg ting som gjør at jeg tenker på å skrive et knakende godt blogginnlegg! Åsså kommer jeg hjem og mister tråden helt... Noen ganger seriøse, alvorlige greier, andre ganger morsomme ting!

    En av ideene den siste tida, var på bursdagen min for noen dager siden...:

    Å ha bursdag på sosiale medier!
    Jeg fikk vanvittig mange gratulasjoner på FB, og en del også på Twitter. Kjempehyggelig! Men...
    Sjøl har jeg nesten slutta å gratulere folk på FB, joda, sender nesten alltid til de jeg bryr meg aller mest om! Men ikke til mer perifere bekjente, har funnet ut at det blir for upersonlig! Og jeg tenker litt på alle de(kanskje nærmere 300) meldingene jeg fikk, hvor mange av de ble skrevet fordi vedkommende bryr seg virkelig om meg og min dag?
    Må jo innrømme at det likevel var noen av meldingene jeg satte ekstra stor pris på, fra folk jeg ikke hadde venta det fra, og folk som betyr noe ekstra... Men jeg må også innrømme at jeg ikke aner om jeg fikk hilsen fra akkurat deg som leser nå! Twittermeldingene var ikke så mange, så det var overkommelig, fikk svart på alle, tror jeg, men nesten 300 stk på FB, ble en plenumstakk, sjøl om plana var en personlig takk til alle...ikke ville jeg gjøre forskjell heller, så kun et par stk ble kommentert fra meg...
    Og dette var eneste bursdagskaka...
    Uansett, jeg var overveldet, og kosa meg med alle meldingene, takker alle! Og om du ikke får fra meg, og står på vennelista mi, er det fordi jeg ikke skriver hver dag! OG jeg hadde en strålende bursdag, totalt avslappa, med beina på bordet, og hele FB og Twitter som gjester...

    Noen av de andre ideene dukker kanskje opp, eller jeg får nye ideer...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar