Twitter Updates

    follow me on Twitter

    fredag 5. august 2011

    Helg!


    Ja, så er det helg igjen, den aller siste i årets ferie... og det ser ut til at i alle fall første delen av helga blir knakende bra! Stod opp mange timer for tidlig i dag, og skal forberede en liten helgautflukt...reiser til mitt kjære Tustna, for bading, kos og hyttetur sammen med pappa, datra mi og hennes venninne fra Oslo og mitt kjære barnebarn... 4 generasjoner på Gullsteinvollen er vel kanskje ikke hverdagskost?

    Kanskje det også blir en tur på Tunga villmarksleir før vi stikker oppi dalen? Sånn at vi kan padle litt, bade, rett og slett bare kose oss? Jo, tror helga blir strålende...og blir været dårlig i morra, så reiser vi vel til byen igjen, og jeg stikker på fest! Så uansett blir jo dette bra! Siden jeg skryter så av de flotte plassene på den kjære øya mi, skal jeg prøve å få tatt noen bilder, og skrive noen ord når jeg kommer tilbake, unner alle å se hvor vakkert det er...

    God helg til dere alle!

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar