Twitter Updates

    follow me on Twitter

    onsdag 5. oktober 2011

    Randi gjør ting hun ikke kan...

    Så er det på'n igjen da! At jeg skal i ilden å gjøre noe jeg egentlig IKKE kan(i alle fall ikke så veldig godt)...
    På onsdag skal jeg på en såkalt Make-upkveld med Oriflame, og selvfølgelig blir jeg ikke engang spurt, bare "beordra" til å legge sminken på ei av gjestene!!! Jaja...håper jeg får anledning denne gangen også til å ta ei jeg kjenner godt... Men ikke bare skal jeg legge på sminken! Jeg må snakke om hva jeg gjør, hvorfor jeg gjør, og om produktet!!!

    Jeg venter på KURS, men det tar visst tid å få til! I grunn burde jeg funnet et menneske og øvd meg på, og samtidig øvd meg på å skravle om hva jeg holder på med...Men skitt au, gikk bra sist, så får håpe det blir bra denne gangen også...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar