Twitter Updates

    follow me on Twitter

    søndag 6. mai 2012

    Nye undersøkelser...

    Gruer meg litt...evt masse...eller ikke i det hele tatt... Jeg skal uansett på ny tur til Molde denne uka, for nye undersøkelser. Og det er jo kjempebra, både at en får raskt ny time, og at en blir tatt på alvor og utreda skikkelig! Men hjelp, disse undersøkelsene har så skumle navn...

    VER - Visual Evoked Responses som er registrering av hjernens reaksjon på lysglimt... Høres jo litt skummelt ut...


    Men den andre som skal gjøres samme dag høres ennå verre ut, men jeg får i det minste seng da... Spinalpunksjon...som kort fortalt er en prøve av spinalvæsken...som igjen brukes til å se etter div sjukdommer...


    mulig måte å avreagere på...
    Så jeg sitter her og varierer med å være mitt vanlige kalde meg når det gjelder sånt, til å skjelve i frykt...Jeg vil jo vite, men det bør jo helst være noe som blir bra av seg sjøl eller med hjelp av noen få piller...!
    Regner med å få litt trøst hos fastlegen i morra, eller litt mer forklaring på hva som skjer, hva man leiter etter, hva man mistenker(hvis man mistenker noe som helst) osv... og i mellomtiden får jeg gjøre det beste ut av situasjonen og livet, med trening, med kos med familie og venner, med sol og regn og alt hva man kan kose med!

    3 kommentarer:

    1. Noen ganger er det frykten selv som er plagsom, ikke det man skal gå igjennom <3

      SvarSlett
      Svar
      1. Er enig i det...frykten for det ukjente...frykten for svaret?
        Nå har jeg lest litt om undersøkelsene, så i seg sjøl er jo ikke disse egentlig så veldig skremmende, men litt ekkelt likevel...

        Slett
    2. Lykke til! Godt du kommer fort igang med undersøkelser, men ikke artig å vente og grue seg.

      SvarSlett