Twitter Updates

    follow me on Twitter

    tirsdag 12. juni 2012

    Trenger ro...

    Nå kjenner jeg på kroppen at jeg trenger ro! Rolige, normale dager... Men kjenner også at samme kroppen ikke er helt rolig ennå, ikke er helt rolig etter noen turbulente uker... I tillegg merker jeg at jeg trenger noe å se fram til, at noe skal skje, så jeg ikke rusler nedover gata til den plassen jeg har planer om å holde meg unna noen dager til... Og ikke minst - jeg trenger noen gode ideer, litt inspirasjon til å male/tegne eller lage noe fint - det veit jeg gir litt ro..

    Jeg trenger også ro til å stake ut kursen videre, har den siste tiden sett et par ting med meg sjøl som jeg kanskje ikke liker så godt, og det bør jo gjøres noe med...

    Men aller mest tenger jeg ro til å komme i gang igjen, sitter igjen med en verkende kropp, og en verkende sjel... "greit nok" med kroppen, bare å ta noen smertestillende, gå tur i skogen osv, evt en tur til kiropraktoren, så er den "god" igjen... Og sjela? Vel, prøv å se hardt på meg, spill en spesiell sang for meg, osv, og jeg griner...

    Gullsteinvollen
    Men jeg har da noe å se fram til, heldigvis! Allerede i morra skal jeg jo på hyggelig kaffedate med min kjære twittervenninne. Om kort tid er Toppidrettsveka, og ikke minst Tahitifestivalen, kanskje litt feil tid, samtidig som også veldig riktig tid...Skal jobbe under begge arrangementene, så blir jo gode avbrekk, og kanskje mulighet til å utvide en begrenset bekjentskapskrets, liv og røre og sosiale samvær! Men blir nok også stress, noe jeg IKKE ser fram til akkurat nå... Jeg jobber med å komme meg til Oslo en tur igjen, for flere gamle og nye bekjentskaper... Vurderer også en liten tur til fjells, bare for å kjenne på stillheten...tror kanskje det hadde gjort godt! Tror jeg burde ta meg et døgn aleine på Gullsteinvollen, kose meg med ei bok, med ro og fred, uten dekning på mobil... Evt en tur på Tunga Villmarksleir, men dit føles det mer naturlig å ta med familien, tror jeg... Har uansett et par plasser å velge i for fred og ro, hvis jeg bare kommer så langt...
    Tunga Villmarksleir

    Aller først nå, skal jeg jammen gå å legge meg, tror egentlig søvn også hjelper litt både på kropp og sjel, for nå føler jeg meg bare tom!

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar