Twitter Updates

    follow me on Twitter

    fredag 10. august 2012

    Sommerværet...

    Ja, for tenk, jeg skal si noe om VÆRET vi har hatt denne sommeren, og har ikke engang tenkt å klage!
    Nå har det regna jevnt og trutt her et par tre dager, og det fikk meg til å tenke på om vi egentlig har hatt så dårlig vær som mange visstnok mener...
    Joda, det har vært noen grader for lite de aller fleste dagene i sommer, vi alle foretrekker vel litt mer enn 13-16 grader! Men der stopper klagen min...Jeg har nemlig funnet ut at vi har hatt rimelig BRA vær i sommer... Jeg har sittet ute hver eneste dag, lest, drukket kaffe, ja rett og slett sittet ute! Joda, ei og anna regnskur har det vært, men faktisk har trappa mi knapt nok vært blaut(før disse siste dagene hvor jeg ikke har kunnet sitte der)! Og for ikke å snakke om, alle turene jeg har gått, alle gangene jeg har vært "ute" og vi nesten hver eneste gang har sittet UTE og nytt både kaffe og/eller øl...
    Men som alle andre, jeg skulle så absolutt hatt noen flere bikinidager, uten nordavind...Likevel folkens - ikke klag på været da!!!

    1 kommentar:

    1. Vend ansiktet mot sola, så fell skuggane bak deg.

      Takk for at du vende ansiktet vårt mot sola i dag. Ha ein fin dag!

      SvarSlett