Twitter Updates

    follow me on Twitter

    fredag 30. november 2012

    Advent igjen!

    Nå går vi inn i favorittmåneden min!

    Adventstida betyr for meg masse kos, lys, hyggelige forberedelser til jul! Masse ting å gjøre inne, juleverksted sammen med fireåringen, og gjerne andre barn, unge og voksne også...juleverksted helt for meg sjøl, julebakst - akkurat så mye jeg finner ut at jeg vil ha, om det blir 3 eller 7 slag er i grunn ikke så nøye... Litt vasking her og der etter som jeg finner det nødvendig, og hvert eneste år blir jeg ferdig til jul - ferdig med alt som må være ferdig...resten er det da vel ingen andre enn meg som veit ;-)
    Mange av julegavene lager jeg sjøl, har heldigvis ikke så mange som skal ha gaver...det blir kjøpt noen få, men greier nesten alltid å holde meg til budsjett...

    I ettermiddag/kveld har jeg hengt opp stjerner, satt fram adventsstaker, hengt opp julegardiner . og selvsagt vaska litt...og som alltid vart det koselig her...gjenstår litt, men det er jo på søndag vi starter...;-)
    Og som alltid regner jeg lillejulaften som den dagen jeg er litt ekstra stressa, det har liksom blitt en tradisjon - da skal jo resten gjøres!!

    God og fredelig adventstid alle sammen!

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar