Twitter Updates

    follow me on Twitter

    fredag 18. januar 2013

    Æres den som æres bør...

    Twitterlua
    ...eller noe sånt...

    Sitter her og strikker meg lue...den berømte og moderne twitterlua...

    Twittersokken
    Og ble med ett overveldet av dårlig samvittighet! Dette er jo Marion Louise Rindsem sin ide, og ikke minst design! Joda, jeg spurte om det var geit at jeg strikka sjøl, men sånn egentlig burde hun vel fått strikka mi også, for å tjent noen få kroner(aner IKKE hvor mye hun tar...) også på mi lue...Men gjort er gjort, og mulig jeg var ute med en liknende ide først, for jeg har faktisk strikka twitter-sokker til ei der inne, for lenge siden...

    Uansett, her finner du oppskrifta på lua, som jeg meget mulig kommer til å bruke flere ganger! "bæggy huv"
    Og her kan dere se Marion R sine twitterluer...

    Til slutt, tusen takk, Marion, luene er flotte, og ideen var genial!

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar