Twitter Updates

    follow me on Twitter

    fredag 26. november 2010

    Nedtur...

    Nedtur...

    Så satt jeg her og begynte og bli optimistisk igjen, på nesten alle områder i livet...og hva skjer?
    Super deppa...
    En vanvittig vond rygg, har knaska smertestillende som drops i kveld...Og det er ikke sånn vanlig vondt som jeg har hatt innimellom i alle år, neida - denne ryggen finner stadig nye plasser å få vondt!
    Blir så lei av det her, kunne det ikke vært noen flere dager med "opptur" før neste nedturen kom da? Har liksom ikke så veldig lyst til å sitte/ligge lenger...
    Spørs om det blir tur til legen igjen nå, for dette gidder jeg IKKE! Kan jo ikke drive å løpe dit hele tida, har jo så mye koselig jeg har tenkt å gjøre nå før jul... Og de tingene skal jeg da få gjort om jeg må stå tvikroket på kjøkkenet å bake, eller ligge i senga og lage julegaver sammen med Adam...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar