Twitter Updates

    follow me on Twitter

    tirsdag 1. februar 2011

    Nytt år!

    Ja, ikke bare er det et nytt år, vi har også kommet langt inn i det nye året...
    Og er det noe som skjer her i gården da tro??? Joda, egentlig ganske masse...
    Sitter her og prøver og starte et nytt og bedre liv!
    Noe av det første jeg gjorde i det nye året, var å tegne medlemsskap på nærmeste treningsstudio, og gleda meg svært mye til å komme i gang...vel...da blir jeg samtidig slått fullstendig ut av en rygg som ble mer trøblete enn godt var, ja jeg var mer eller mindre sengeliggende i flere uker...Måtte da utsette treninga, og komme meg til kiropraktoren. Sistnevnte fikk litt skikk på det verste, og endelig har jeg starta opp med tening! Og det er så fantastisk deilig...jada...trener faktisk ikke hardere enn at det er deilig, men er også uhyre forsiktig i starten...
    I tillegg prøver jeg et kottilsudd, et produkt man får kjøpt gjennom oriflame, Wellness...og jeg prøver så godt jeg kan å spise litt sunnere...
    Alt dette håper jeg vil hjelpe både på en kropp med litt for mange vondter, og en psyke som ikke er på topp! Og som ekstragevinst, så kanskje man ser bedre ut i bikini til sommern...?

    Og ellers? Joda, jeg har (igjen) truffet en kjempeflott mann, som jeg håper det skal bli noe mer utav...bare så irriterende at mannen skal være 4 uker på sjøen...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar