Twitter Updates

    follow me on Twitter

    tirsdag 15. februar 2011

    Dag 5, bloggutfordring

    En del av livet ditt du ikke savner
    Hmmm...syns i grunn disse oppgavene går litt i hverandre, sjøl om de er ulike jeg...
    Men en del av livet mitt jeg ikke savner? Enkelt...Må jo bare være deler av det som skjedde mens jeg bodde i Oslo, det... Var jo der/da det gikk litt overstyr for meg. Så sjøl om det også skjedde masse bra, og ting jeg ikke vil være foruten, så er det nok en del i den perioden jeg overhodet ikke savner...
    Kort fortalt dreier det seg om at jeg rett og slett ikke takla alt som skjedde, var fullstendig uten nettverk rundt meg - og gikk på den berømte veggen...Hva som egentlig skjedde??? Masse - og ingenting...men å være aleinemor til en tenåring som er litt mer enn gjennomsnittlig opprørsk unner jeg ingen, i tillegg til å ha en samboer som ikke helt skjønner hva som foregår - og heller ikke skjønner språket(vanskelig å forklare ting da), da kan det bli for mye for en av og til...

    1 kommentar:

    1. Livet er ikke enkelt bestandig. Men jeg tror at man kommer styrket ut av en slik hendelse som menneske, det er alltid en vei etter noe sånt, og det er oppover :) Så fint at det går bedre med deg nå . Tusen takk for at du vil være med på trekningen av Putekrig og at du vil følge oss :)

      Ha det fint :)
      Hilsen Janne

      SvarSlett