Twitter Updates

    follow me on Twitter

    torsdag 17. februar 2011

    Dag 7, bloggutfordring

    Stjernetegnet ditt og om det passer personligheten din

    Jeg er vekt, her er kort presentasjon av kjennetegnene til vekten:

    "Personer født i VEKTENS tegn er imøtekommende, selskapelige og hjelpsomme.

    De har et stort behov for sosial anerkjennelse og oppmerksomhet.
    Partneren betyr mest i tilværelsen, ikke i den betydningen at vekten leter etter en partner for å få trygghet, men snarere for å få en venn i selskapslivet.
    Vekten er et kardinal tegn, og derfor karakteriseres de ved at de lett tar initiativ.
    Vekten foretrekker å sette prosjekter i gang i samarbeid med andre, fremfor å stå alene med hele ansvaret.
    Vekten er også et lufttegn, hvilket gjør vekten til intellektuell anlagt og kunnskapssøkende.
    Vekten har lett for å se et problem fra begge sider, men det kan resultere i at på det personlige plan har de vanskelig for å ta beslutninger.

    Nøkkelord:
    - søker balanse
    - sosial
    - positiv
    - talent for lederskap
    - sensibel
    - vennlig
    - diplomatisk."

    Så får vi "plukke" dette fra hverandre for å finne ut hvor mye som passer på meg...
    Jeg er nok imøtekommende og hjelpsom, men er vel ikke verdens mest selskapelige...og har vel heller ikke så veldig stort behov for sosial anerkjennelse og oppmerksomhet. I alle fall ikke større enn det jeg vil kalle helt normalt...
    Vel, partner har jeg for tiden ikke, men kan vel godt si at en evt partner betyr mye - til tider kanskje litt for mye...Men nei, han er aldri viktigst...ikke for trygghet, og heller ikke som venn i selskapslivet...
    Stemmer bra at jeg tar lett initiativ, på flere områder i livet...Men trenger nok andre for å dra i gang ting!
    Alt det andre som står her passer bra... Og folk som kan en del om slike ting, kan utpeke meg som vekt uten alt for mange ord...så er nok en ganske typisk vekt...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar