Twitter Updates

    follow me on Twitter

    torsdag 17. februar 2011

    Blogging

    Blogging...
    Har ikke skjønt før nå i det siste hvor spennende dette er jeg...finner stadig flere spennende greier å lese - og jeg leser dere virkelig også! Så mye spennende! Så mange flinke folk! Jeg blir jo reint misunnelig jeg, for jeg vil jo gjerne være flink til å skrive jeg også. Og tenk...jeg har en hel "følger" og to kommentarer...
    Mange av de bloggene jeg følger har jeg funnet på Twitter, og veit ikke helt om jeg har skjønt hele greia med Twitter ennå, men prøver da å følge med litt...Og finner sjelden på noe virkelig glupt å skrive...ser folk har på tusenvis av følgere - jeg har 63(62-64)...Men skitt la gå - syns det er spennende likevel jeg, både Twitter og blogging...
    Er i alle fall greit å ha noe "mer" enn facebook å holde på med, er jo litt mer interessant å lese blogger...Sjøl om jeg elsker fb...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar