Twitter Updates

    follow me on Twitter

    fredag 18. februar 2011

    Nesten helg

    Sitter her og bare koser meg...er hjemme aleine, deilig det på dagetid innimellom. Egentlig litt luksus...Datra mi har besøk av sin beste venninne fra Oslo, og da er det jo masse jenteting på gang!
    Så da får jeg slappa av, tenkte å sove lenge, men glemte det i i dag tidlig...
    Men hva gjør jeg egentlig på da??? Jo, vasker og henger opp klær, sager ved, vasker hus...avslapping sa du??? Hmmm...er vel ikke det, men jeg gjør det da i mitt eget tempo - og bare fordi jeg har lyst...I tilleg er jeg jo innom FB, twitrer litt og altså skriver her...Og drikker kaffe!
    Og sola skinner, snart når den meg og sofaen, kjempedeilig, det er jo snart vår! Den varmer godt...er snart på tide å invie verandaen for året, så prøver jo å rydde og ordne litt der ute også...
    Nå er det visst badet som skal få et lite besøk med litt såpe og klut, for det blir jo fort mindre hyggelig der, når vi er tre damer som deler disse biitesmå kvadratmeterne...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar