Twitter Updates

    follow me on Twitter

    tirsdag 15. februar 2011

    Skuffelse, smålighet???

    Uff! Jeg er såååå lei meg akkurat nå...har jeg sittet her i over 4 uker og venta på en type...Og begynte å se enden på ventetida nå, da han kommer hjem fra jobb på onsdag...Og hva får jeg beskjed om i kveld??? Joda, han reiser på nye 4 uker igjen på mandag!!!
    Er det lov til å bli skuffa, eller er det bare smålighet fra mi side???
    Han har fått ny jobb, som forhåpentligvis er BEDRE for han...uner han jo det over alt på jord...men for svarte - jeg hadde gleda meg til kanskej å få litt tid med han når han var hjemme!!! Og jeg veit jo at ungene er 1.prioritet - det skulle jo bare mangle også...så da blir det vel å vente i nye 4 uker da...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar