Twitter Updates

    follow me on Twitter

    søndag 10. juni 2012

    Søndagssyssel!

    Hva gjør vi egentlig på søndager?
    Noen ganger går vi tur, korte eller lange, alt etter vær og form og sånt...andre ganger sløver vi i sofaen...osv...

    her er den fine bilen...
    I går kveld fikk jeg invitasjon til en greie jeg egentlig har null interesse for, Right On, Bil og MC mønstring, altså ei utstilling av biler(mest Amcar) og motorsykler... Fikk invitasjon av mitt kjære søskenbarn som er president i arrangørklubben(Honky Tonk Cruisers). Og på morran i dag så jeg på FB at søstra mi skulle for å stille ut sin nye greie - Mustangen sin... Siden jeg ikke hadde andre planer, så rusla jeg bort og var sammen med søster og svoger, og andre kjente "hjemmefra"...faktisk så koste jeg meg...

    Til min store skuffelse kledde jeg ikke bilen, og jeg som om jeg en gang i verden skulle hatt en amcar, var det en sånn, men, da trenger jeg ikke tenke mer på den saken...ikke følte jeg meg vel, ikke likte jeg meg inni den, ingenting klaffa, men pen er den ;-)

    Jeg rusla jo rundt og kikka på mange fine, en del ikke fullt så fine biler(håper ingen entusiaster leser dette, men har rett og slett ikke sansen for alt... Og selvfølgelig flotte motorsykler - dem har jeg sansen for, nesten alle! Noen skulle jeg mer enn gjerne hatt, andre er greit nok bare å se på! 

    Selvfølgelig var det jo mye annet å glane på også, og gjorde vel mange observasjoner, som jeg ikke deler i dag...men fins noen stilige typer rundt i byen...

    Forresten - jeg fant 1(en) bil jeg er overbevist om at jeg ville kledd!!! Husker ikke hva den heter, ikke så interessant heller, egentlig, men ALT klaffa, spesielt fargen...
    Dessverre er fargen alt for dårlig på dette bildet, men de som veit litt om meg kan jo gjette...

    Så alt i alt ble det en trivelig søndag, sammen med familie og venner og biler og motorsykler...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar