Twitter Updates

    follow me on Twitter

    onsdag 5. september 2012

    Godt mot!

    Egentlig har jeg det ikke så aller verst om dagen! 
    Sjøl om jeg ikke har verdens mest spennende jobb, trives jeg!
    Sjøl om jeg alltid faller for feil typer, har jeg funnet ut at jeg klarer meg så utrolig godt uten dem! 
    Og sjøl om nedturene har vært mange, er det da nå jeg begynner å klatre opp igjen!

    Håret er jeg fortsatt strålende fornøyd med, har i grunn fått bare 1 negativ kommentar, fra barnebarnet på snart 4 som påstod at jeg var EKKEL på håret...ellers har det vanka mange komplimenter, men det viktigste er jo at JEG elsker det sjøl...

    Jeg har kommet i gang med treninga igjen, og DET er jeg i alle fall fornøyd med! Og sjøl om jeg ikke kunne trodd det, så er faktisk ikke forma helt på trynet! Jeg føler i alle fall at kondisen er bedre enn venta! Mye bedre... Jeg må jo dessverre ta det litt med ro med armtreninga, skal ingenting til før smertene er der, kjenner jeg, men trener også de forsiktig - inntil jeg får hjelp med riktige øvelser av noen på jobben(det er jo en gjeng fysioterapeuter...)

    tatt en deilig høstdag for ca 1 år siden...i Vanndamman
    Og nå er det jammen høst, for meg er det overhodet ikke den verste tida på året, noen deilige mnd med høststormer og fint vær i skjønn forening, før vi går mot advent og jul!!! Forresten så har vi vel høstens første (nesten)storm her i kveld, og jeg kjenner jeg liker det...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar