Twitter Updates

    follow me on Twitter

    fredag 7. september 2012

    Ny jobb?

    For at par mnd siden fikk jeg (gjennom Arbeid med Bistand) jobb...som jeg i grunn ikke var helt fornøyd med... Joda, jeg trives på jobben, har hyggelig folk rundt meg, men jobben er ikke helt det jeg vil gjøre...Men det var/er for 3 mnd, og tida har jo snart gått...

    I mange år har jeg hatt en drøm og et ønske om å få jobbe med ungdommer, gjerne litt "vanskelige" ungdommer...har vært litt usikker på hvor og hvordan og når osv, men drømmen har ligget der...

    I går ringte saksbehandleren min i AB og lurte på om hun skulle sende CV'n min til en ungdomsskole i nærheten, hun hadde hørt de gjerne tok inn folk som kunne passe inn som assistenter. Om jeg var interessert i dette. Joda, send inn, sa jeg, så får vi jo høre når vi evt har snakka med dem om det er interessant...I dag, da jeg hadde satt meg ned i sofaen for å ta det med ro et par timer, ringte de fra denne skolen, og ville gjerne prate med meg...ca 1 time etterpå satt jeg på rektors kontor! Og vi prata, og jeg følte i alle fall at vi fant tonen rimelig bra, og vi avtalte nytt møte, hvor også saksbehandleren min fra AB er med, hvor det evt blir skrevet kontrakt, taushetserklæring og sånt... Og jeg? Jo, jeg er i grunn nesten bare glad, har litt sommerfugler i magen - sånne positive...Jeg blir i så fall assistent for ei ung jente i 8.klasse - og det er alt jeg veit...:-)

    Jeg skreiv "nesten bare gald"...et lite skår i gleden er jo skuffelsen hos de jeg jobber for i dag...for de ville gjerne at jeg ble litt lenger...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar