Twitter Updates

    follow me on Twitter

    tirsdag 3. februar 2015

    Helt privat...

    Eller ikke helt da...

    Men tenkte det var på tide å komme med en aldri så liten oppdatering om NAV og AAP og jobb og sånt...


    Er ferdig avklart, og vi var vel enig om at ca 50% jobb var nok for mitt vedkommende. I løpet av denne tida fikk jeg fast jobb, ei bittelita stilling, (men samme det - den er FAST) i turnus. Samtidig er det stadig bruk for vikar der jeg jobber. Dette passer meg så utrolig bra, sjøl om jeg gjerne skulle hatt LITT større stilling! Men med lita stilling kan jeg styre hvor mye og når jeg jobber etter som kroppen sier fra om sitt innimellom, enkelte perioder jobber jeg minst fullt, og etter en sånn intensiv periode tar jeg med god samvittighet fri! Funker for meg, funker for arb.giver. Dette innebærer at jeg har hoppa av hele NAV-karusellen, og søkte aldri om uføretrygd! Ganske herlig følelse i grunn!


    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar