Twitter Updates

    follow me on Twitter

    fredag 2. september 2011

    På tide med forandring???

    Har visst helt umerkelig kommet inn i en fase hvor jeg ser nødvendigheten av forandring...
    Her er noen av forandringene jeg har vurdert den siste tida!





    1. Vurderer med jevne mellomrom å gå i kloster...når jeg har savna å ha en mann/kjæreste/elsker litt for lenge, kommer disse tankene, kan jo like godt leve i sølibat bak klostermurene, som utafor...og hver gang jeg offentliggjør dette, treffer jeg jo en kjekk kar...så det ble ikke kloster og sølibat denne gangen heller...



    2. Alle røykere vil vel før eller siden vurdere å slutte og røke? I alle fall fikk jeg det for meg i dag, at kanskje det er på tide å starte den prosessen nå...vi får se!







    3. Har i hele mitt liv gått i fornuftige sko, og er DRITTLEI!!! Så nå ønsker jeg meg et part med minst 8 cm høye hæler! Ryggen og beina er jo likevel ferdig, verre blir det ikke med sånne sko... dessuten er jeg sikkert så fornuftig at disse blir brukt MEGET sjelden!






    4. Har vurdert framtiden...og hva jeg i første omgang må gjøre for å komme videre rent karrieremessig...Utdannelsen er god, så mens jeg tenker videre - begynner jeg på Datakurs på mandag, deretter regner jeg med å få en såkalt arbeid med bistand jobb, for å få verdifull praksis i nytt yrke. I tillegg har jeg noen planer om å gjøre minikarriere av en mine hobbyer...og regner med Oslo-tur for Make-up instruktørkurs!(og det i seg sjøl er stooor forandring i livet mitt - jeg som helt til for ca 1 år siden har gått uten sminke i sikkert 10-15 år)



    5. Andre forandringer jeg ønsker meg, er sjølsagt å få trent mer, komme seg oftere ut på tur bli flinkere husmor, få meg kjæreste osv...men det er jo tanker som er der HELE tida...





    Der var i hovedsak store og små forandringer som er vurdert, noen vurdert og forkasta andre vurderes fortsatt og noen på vei til å gjennomføres!

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar