Twitter Updates

    follow me on Twitter

    onsdag 7. september 2011

    Sjølskryt!

    Av og til har jeg sånn vanvittig behov for litt skryt...og når ingen gjør det, må jeg vel bare gjøre det sjøl! For i dag er jeg veldig fornøyd med meg sjøl...

    For dagen starta helt forjævli, om jeg får bruke sånne ord...først strevde jeg noe innmari med å komme meg opp av senga, og starta med smertestillende, stokk stiv i hele kroppen! Sjelden SÅ ille, og ennå sjeldnere at jeg starter med piller...

    Men hadde jo noen vage planer om å få litt orden på huset, slik at jeg slipper på fredag! Så jeg begynte sånn forsiktig(etter noen kopper kaffe) med litt smårydding på kjøkkenet, litt klesvask osv...Vel...for å gjøre resten av historien kort: huset er gullende reint, jeg har unngått husleieøkning, nesten alle klærne er vaska...OG utpå kvelden her fikk jeg jammen ånden over meg, og fikk malt en akvarell, og laga mønster jeg skal bruke på noen sokker jeg strikker!

    Og åssen går det med den stokk stive kroppen??? Armene er jo ikke bra, men resten fungerer bedre enn på lenge...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar