Twitter Updates

    follow me on Twitter

    torsdag 15. mars 2012

    Forpliktelser...

    Vurderer å skrive litt om neste målet mitt...

    Trening, og litt strammere her og der, og kanskje noen kilo i minus...
    Men er litt usikker! Føler jo at det forplikter litt mer når jeg offentliggjør det, men nei, jeg legger sikkert IKKE ut antall kilo og cm ved oppstart og underveis...av den enkle grunn at jeg ikke veier meg(er uansett tung nok) og heller ikke måler! Hovedmålet er jo uansett å komme inn i favorittbuksa, så kanskje jeg bare forteller når det er nådd :))
    Men jeg har så smått kommet i gang, tvinger meg på treningssenteret uansett vær(bare spaserturen fram og tilbake er jo god trim), og har så smått kuttet ned litt på unødvendige kalorier(les:sjokolade og cola). Ok, da...skal holde dere LITT informert, bare for min egen del...hører dere ikke mer omm det, sitter jeg i sofaen og spiser sjokolade og eser utover ennå mer, la det ikke skje...!
    Og er jo inne i en god periode, hvor mange skritt framover tas, og er lykkelig og fornøyd med dette, samtidig som en angst sitter i, angsten for at tre(raske) skritt fram fører til fire skritt tilbake, som det har gjort mange ganger tidligere...Uansett, tror jeg ar folk rundt meg som hjelper meg fram denne gangen...

    Ønsk meg lykke til med både det ene og det andre da...

    4 kommentarer:

    1. Lykke til, Randi. Både med det ene og det andre ;-)

      SvarSlett
    2. Forpliktelser er ikke det dummeste ;) jeg tror det er det eneste som driver meg. Føler meg heldig som har hestene. Er ikke gratis trening, men det i alle fall inkludert trening i stalleia. :)
      Du er flink!!

      <3 klem!

      SvarSlett
      Svar
      1. Joda, man må ha noen forpliktelser, og jeg har funnet ut at å si ting høyt på SoMe er mer forpliktende enn å si det til seg sjøl...

        Slett