Twitter Updates

    follow me on Twitter

    tirsdag 13. mars 2012

    Møte med fremmede...

    Begynner å lande igjen etter ei fantastisk flott helg i Oslo!

    Her er ei lita oppsummering, uten at jeg i det hele tatt har nevnt noen...dere jeg traff veit hvem dere er!
    Ei helg som i all hovedsak bestod i å møte fremmede, eller rettere sagt venner jeg aldri har truffet...
    Spennende prosjekt, egentlig, og var jo med noen sommerfugler i magen jeg dro nedover!
    Vellykket? Jepp! Av alle de menneskene jeg i løpet av et par dager møtte, tror jeg på at jeg vil treffe opptil flere av dem igjen! Noen føles litt som gamle venner en ikke snakker så ofte med, men som en likevel veit at "er der". Alle levde opp til forventningene, noen var langt over! Noen var som å møte gamle venner igjen...Noen "kjente" jeg ikke fra før, men helt nye bekjentskaper er også topp!
    Må nok bare innrømme at denne helga ga mersmak, og jeg vil tilbake, vil møte dere igjen, vil på tweetup igjen. Treffe damene som var hovedgrunnen til turen igjen osv... Og ikke minst møte ennå flere av de jeg setter pris på som jeg aldri har møtt...

    Egentlig ble jeg dødsforelska i alle sammen, noen litt mer enn andre, men for et knippe fantastiske mennesker jeg møtte!

    1 kommentar:

    1. Så godt at du har hatt en flott helg! Å møte nye mennesker som en allerede har en relasjon til er spennende, det sier litt om egne forventninger og noe om hvor realistisk bilde folk gir av seg selv i bloggene sine.

      SvarSlett