Twitter Updates

    follow me on Twitter

    tirsdag 9. oktober 2012

    Skremt...

    Her for litt over ei uke sida, hadde jeg en litt småekkel opplevelse...

    Har en mistanke om at noen har putta noe de ikke burde i glasset mitt...

    Jeg og ei venninne skulle en liten tur ut, bare helt rolig, satt først og hjemme hos henne og kosa oss med et par glass vin(og når jeg sier et par glass, mener jeg et par glass...), før vi rusla opp til "stamplassen vår...Her kjøpte, og drakk vi to glass øl hver, i løpet av hele den tida vi var der.
    Plutselig helt på slutten av kvelden ble jeg mildt sagt kanon full, helt på grensa til at jeg i det hele tatt greide å stå på beina, og takk for at en har gode venner, som fikk meg trygt hjem...

    Mistanken om noe galt kom ikke før utpå søndagskveld/mandag, for sånt KAN skje, at en har en dårlig dag og tåler lite, noe jeg mistenkte først, for jeg hadde virkelig vært i dårlig form de siste dagene før dette...
    Grunnen til at jeg har denne mistanken er at jeg på søndag var unormalt sjuk, på grensa til at jeg til og med måtte spy...(noe jeg aldri har gjort dagen derpå), og da jeg snakka med venninna mi, hadde også hun vært like sjuk. Snakka også med ei 3. venninne som hadde vært på samme sted, og hun hadde opplevd det samme...

    Har snakka med flere om dette, og det eneste som ikke helt stemmer, er jo at vi husker alt, men det kommer vel kanskje litt an på HVA som evt er putta opp i glasset? Og hva formålet var? Skal ikke si så veldig mye om det, men av alle de som var der, er det et eneste menneske jeg IKKE stoler på...

    Uansett...ekkelt er det, sjøl om alt gikk bra! Så til alle - pass på drikken din når du er ute, sjøl om du TROR du kan stole på de som sitter ved samme bord...






    2 kommentarer:

    1. Tror nesten jeg er glad til at jeg bor så langt på landet at det er en time å gå til nærmeste pub og enogenhalv time hjem (mange oppoverbakker) så da sitter man heller hjemme... Fy faen da... Godt du hadde gode venninner som passa på deg så det ikke skjedde noe etterpå :-(

      SvarSlett
    2. Det kan vere fatølet faktisk som har vore dårleg. Sjølv har eg vore ute for at røropplegget og kran har vore dårleg reingjort og dermed har ein vore mange som har vore sjuke eit par dagar etterpå.

      SvarSlett