Twitter Updates

    follow me on Twitter

    tirsdag 2. oktober 2012

    Svart...


    Fikk et innfall om at håret måtte farges, igjen...joda, jeg gjør det ofte, ikke fordi jeg må, men fordi det ser ut til å være en av mine største hobbyer...
    Og denne gangen skulle det bli lilla igjen, tenkte jeg... Var innom Cubus, og det ene hårfargemerke var på salg, men likevel tenkte jeg det var lurt å stikke på Vita, hvor jeg får hver 5. farge gratis(kjekt når en er storforbruker...)
    Jeg fant min elskede lilla(trodde jeg) og kjøpte denne, selvfølgelig til full pris på over 150 kroner...Før jeg rusla hjem igjen var jeg innom H&M, og der, DER var fargen PÅ SALG!!! Jada, på salg til 90 kroner...Tenkte å rusle tilbake å bytte, men orka ikke "plage" disse ungjentene, så jeg gikk sånn passe irritert hjem...
    Vel hjemme begynner jeg forvandlingen, og da håret er ferdig farga og skylt, ser jeg tilfeldigvis en gang til på pakken, og sjøl om håret på bildet var lilla, er fargen på MITT hår INTENST SVART!!!!! Og det er jo noe sånt det står på eska også...vel, da blir det noen uker med svart, en gang måtte jo bare være den første!

    Hvis noen greier å komme på en farge jeg IKKE har prøvd, unntatt grått og helt lyst, så tar jeg imot tips, nesten så jeg tør love en premie også, var liksom bare svart som stod igjen...


    Og nei...ikke noe bilde, i alle fall ikke i dag...

    2 kommentarer:

    1. vet ikke helt hvilke farger du har prøvd da men, hva med blått eller grønt? de er skikkelig fine farger på hår, syns jeg. syns du skal legge ut bilde en dag!

      SvarSlett
      Svar
      1. tror nok både blått og grønt har vært oppi der i yngre dager...bestemødre drar den ikke så laaangt ;))

        Slett