Twitter Updates

    follow me on Twitter

    onsdag 2. mars 2011

    Dag 19, bloggutfordring

    Fortell om familien din!

    Ja, det kan jeg jo gjøre, for jeg har jo en flott familie!
    Begynner med de to jeg bor sammen med, datra mi på 20 år, og barnebarnet mitt på 2!
    Datra mi er ei flott ung dame, som dessverre har slitt en del i ungdomstida si, men som er på rett vei nå, jeg er kjempestolt av henne, og håper virkelig at det positive fortsetter... Barnebarnet er en morsom liten fyr, holder på å lære å prate - og kan til tider skravle høl i hodet på mormora si. Åsså kommer han nesten alltid inn og vekker meg om morran, og da vil han KOSE i senga mi litt før han står opp - kjempekoselig!!! Ser på meg sjøl som privilegert som får bo sammen med disse to flotte menneskene!!!


    Resten av familien? Joda, mamma og pappa er fortsatt gift, det har holdt i over 50 år, og de er flotte foreldre - som hjelper oss alt de kan!
    Jeg har 2 hyggelige søstre, ei eldre og ei yngre. Jeg har et helt ok søsterforhold til begge. Hun yngste er vel den av oss som kanskje kan matche foreldra våre i ekteskapslengde, hun har hatt den samme siden hun var 15... Begge søstrene har flotte unger - altså mine tantebarn, som er i alderen 16 til 26 år. Hun yngste er hos oss og spiser middag hver uke, hun bor på hybel i nærheten.

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar