Twitter Updates

    follow me on Twitter

    tirsdag 29. mars 2011

    Dag 30, bloggutfordring

    Oppturer og nedturer den siste måneden

    Javel...siste punktet...hadde tenkt å hoppe elegant over det, men får vel bare rote ned noe...

    Nedturer?

    Joda, av det helt vanlige slaget..krangla med datra mi - noe som har skjedd litt flere ganger den siste mnd
    enn på de foregående 20 åra hun har levd..
    Et par dødsfall, en kompis av datra mi som ble drept i Oslo for noen uker siden, og min "første" svigerfar som døde før helga...

    Sånn på stående fot, kommer jeg ikke på noe mer! Og siden jeg ikke kommer på no mer, er det vel ikke noe særlig mer alvorlig som kan kalles nedturer...


    Oppturer?

    Min første "husmorferie" på veldig lenge...var et par-tre dager hjemme hos søstra mi, bare sånn u
    ten noen egentlig grunn utover å ha det hyggelig sammen!

    Har kommet gankse bra igang med treninga, er en fryd å gå dit, og liker det ikke hvis jeg ikke kommer meg dit...
    Har fått invitasjon til klassefest, 30 års jubileum fra vi gikk ut ungdomsskolen, gleder meg
    masse!
    Og i dag meldte jeg meg som frivillig til Toppidrettsveka i august! Blir spennende greier...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar