Twitter Updates

    follow me on Twitter

    søndag 20. mars 2011

    Dag 28, bloggutfordring

    Noe du savner

    Ja, nå begynner det jammen å bli langt mellom dagene mine her, men det har nok ei forklaring...har vært borte noen dager, og da blir det liksom ikke til at jeg setter meg ned og skriver!
    Men er her nå, og det er jo bare et par dager igjen av denne utfordringa nå, så jeg kommer vel i mål!

    Og om det er noe jeg savner? Ja, så klart er det vel det...
    • BIL, har vært vant med å ha bil, men med dårlig økonomi mens jeg bodde i Oslo, kvitta jeg meg med den. En klarer seg jo godt uten der nede... Nå savner jeg den innimellom - er litt dårligere kollektivtilbud her oppe, og litt enklere å komme seg hit og dit. Men økonomien tillater fortsatt ikke dette, og da får jeg vel vente et par år til, kanskje, så blir det vel bil igjen!
    • KJÆRESTE, er til tider litt ensom, og skulle gjerne hatt en armkrok, noen og prata med, noen å gjort ting sammen med osv...
    • GOD ØKONOMI, slik at en slipper dette livet her, kunne ta seg en ferie, osv(kommer ikke mer inn på dette nå, da dette er et litt sårbart tema...)
    • Og sikkert masse mer, men ingenting jeg savner så mye at jeg kommer på mer nå...
    • Sist men ikke minst, litt mer "guts" og "ståpåvilje", er lei av å være nede, ikke i form, og ikke få ting gjort...
    Sånn tilslutt, disse punktene er ikke i rekkefølge etter hvor mye jeg savner dem, for det varierer fra dag til dag...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar