Twitter Updates

    follow me on Twitter

    tirsdag 9. august 2011

    Dårlig følelse...

    For snart 2 år siden hadde jeg en bitteliten jobb i et firma her i byen. Liten ble den fordi det var den verste arbeidsplassen jeg noen gang har vært innom...f.eks med vanvittig trynefaktor(og mitt tryne var ikke bra nok), medarbeidere som ikke hilste osv... Men tross alt var det jo noen hyggelige folk der også, noen jeg ble fort kjent med, og som jeg har delvis kontakt med ennå. En av de som hilste, var en mann jeg også har sett av og til i ettertid. Vi var nesten naboer, og bl.annet så satt jeg på med han hjem fra jobb noen ganger, og vi møttes på nærbutikken osv... Ei stund seinere fant jeg også en blogg. Her skreiv han hyggelige ting om fotball her i byen, om jobben sin, familien osv, en ok blogg...
    Nå går en serie i lokalavisa om ordførerkandidatene rundt om på nordmøre, og der dukka han også opp, når det er sagt, ikke for noe parti jeg kan gå god for, men det han sa der var vel stort sett greit nok... Så langt, alt vel, vi liker vel mange mennesker med litt forskjellige meninger enn oss sjøl...?
    Men så "eksploderer" Norge, 22.juli...Og politiet leiter etter flere "celler", og leiter etter "fjordmann"...osv. Da kommer det fram at denne ordførerkandidaten har vært leder for Norwegian Defence League, etterhvert kommer ennå styggere avsløringer fra TV2, med bl.a drapstrusler mot regjeringsmedlemmer. Alt dette er vel for de fleste kjent stoff... Og han er også under etterforskning, er siktet og politiet har gjort beslag hjemme hos ham.
    Da skal jeg komme til saken...I dag følte jeg at det var en helt grusom ting at jeg har snakka med han, hilst på han, SITTET I BILEN hans, lest bloggen hans osv...Kan ikke forklare det, men følte meg rett og slett skitten!!! Jeg som står for totalt forskjellige verdier, har hatt kontakt med en som vil disse til livs??? Huff...

    bare et lite hjertesukk....

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar