Twitter Updates

    follow me on Twitter

    mandag 12. desember 2011

    Dag 2 Prosjekt Røykeslutt

    Jada, er IKKE i dag jeg skal slutte, men har begynt med forberedelser!
    Har fiska etter tips i dag, og fått masse. Her er det jamme god støtte å få, dere er flotte, dere ukjente nettvennene mine - elsker dere!
    Spurte spesielt etter det å tenke som en ikkerøyker i dag! Når jeg trenger en pause, bruker jeg påskuddet "røyksjuk", trenger altså å omstille meg på den, lære meg å gjøre noe annet når kroppen trenger bevegelse!  Tipsa gikk på: hent kaffe/te, drikkepause, frisk luft uten røyk, bare rett og slett at kroppen trenger bevegelse... alle tips tas med videre!
    Fikk også en del andre tips:
    • knaske gulrøtter, el evt anna frukt og grønt
    • ofte bevegelse
    • evt nikotintyggis
    • bryte røykemønstret
    • VASK YTTERJAKKE OG VESKER! Dette hadde vært det mest effektfulle for tipseren, sammen med en fjelltur.
    Flere tips og råd tas i mot med stor takk, skal gjøre et forsøk på å oppdatere bloggen minst en gang for dag...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar