Twitter Updates

    follow me on Twitter

    mandag 16. juli 2012

    Overlevde...

    Jeg overlevde første dagen, og vil vel med et nødskrik overleve resten av uka også, håper jeg...men er fortsatt skeptisk til hvordan dette vil gå, har fått noen oppgaver i dag, som mest sannsynlig vil gå greit, både med vonde armer og vond rygg, men jeg veit jo at jeg ikke har fått alle oppgavene ennå...dessuten er det da ganske lite givende, alt for lite utfordrende...Hadde jeg bare kunne gjort alle de andre oppgavene der borte, som er virkelig spennende...
    Jaja...maks 3 mnd, så er det å finne noe mer framtidsretta, vil jeg tro...
    ...og de jeg har truffet så langt er i alle fall hyggelige, og jammen tror jeg kanskje jeg kan gå på jobb i treningsklær også, det er jo et pluss...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar