Twitter Updates

    follow me on Twitter

    torsdag 19. juli 2012

    Ei uke på jobb...

    Da har jeg gjort unna den første uka på jobb...
    Jeg trives, de jeg har møtt så langt er veldig hyggelige, og har så langt ikke fått så mange av de oppgavene jeg helst ikke vil ha... Får også god anledning til å trene, det blir bare topp, har jo ikke noen unnskyldning når treningssenteret er i samme huset, i tillegg til at det også er treningsrom nede der jeg jobber!
    Men...joda det er et men her...den ene armen min vil dessverre ikke helt være med på dette, og har nå så vondt at jeg nesten hyler her... Neida, det kommer ikke av jobben, det har bare bygd seg opp, akkurat som det pleier å gjøre, og det er jo derfor jeg er på Arbeid med Bistand, for å se hvor mye disse armene greier å jobbe, og hva de greier å jobbe med! Dessuten jobber jeg jo med en drøss med fysioterapeuter, som skal legge til rette... Så jeg skal vel klare disse tre mnd, tenker jeg...
    Her kan dere forresten se litt mer om arbeidsplassen min: Sunn Helse

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar