Twitter Updates

    follow me on Twitter

    tirsdag 15. januar 2013

    Dårlig form?

    Hadde en vond opplevelse i dag...var på trening, og det var noe av det vondeste jeg har opplevd på lang tid...Og jeg må si jeg har hatt noen tanker om egen form i løpet av dagen, om det virkelig var mulig å bli SÅ dårlig form, har jo tidligere gått lengre tid uten regelmessig trening enn det har vært denne gangen...men det har aldri gjort så vondt - både å gå til trening, og å trene...

    Nå tror jeg KANSKJE jeg har svaret...utover dagen/kvelden har jeg bl.anna blitt nesten stemmeløs, har begynt å hoste, litt feber, og generelt vondt over det meste...Trenger jeg si noe mer, egentlig...

    Joda, har blitt lurt av forbigående dårlig form før, jeg, og våkna frisk som bare det dagen etter, så kan jo bare krysse fingrene for at det skjer i morra også! Men om det ikke skjer, ja da forklarer det i alle fall treningsforma i dag...

    God natt, alle...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar