Twitter Updates

    follow me on Twitter

    fredag 11. mars 2011

    Dag 25, bloggutfordring

    En som fascinerer deg og hvorfor

    Har hatt noen dager pause fra skrivinga nå, i håp om å bli enig med meg sjøl om hvem jeg skulle skrive om her...
    Det er nemlig ganske mange som fascinerer meg, men jeg må være så ærlig at jeg sier at ingen fascinerer meg nok til å skrive spesielt om akkurat den eller den...
    Men kan jo nevne noen...
    Datra mi, som til stadighet kommer med noen gullkorn, noen veloverveide problemstillinger, og som noen ganger virker som om hun har levd flere tiår mer enn meg. Og ikke minst kampen hun kjemper/har kjempa med seg sjøl...
    Andre som fascinerer meg er mennesker jeg egentlig ikke kjenner, som likevel ser meg på en helt annen måte enn andre - og da gjerne en RIKTIG(ut i fra min oppfatning) måte å se meg på...
    Folk som bare sånn uten videre får meg til å snakke..og som leser meg som en åpen bok -ikke engang psykologen min greier det...
    Og mange andre, på mange forskjellige måter...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar