Twitter Updates

    follow me on Twitter

    mandag 14. mars 2011

    Dag 27, bloggutfordring

    Et problem du har

    Et problem? Tja...da lurer jeg på hvem av dem jeg skal velge å skrive om her?
    Kunne nok skrevet mange, lange sider her, men syns det skal være litt hyggelig å lese for andre også!
    Men jeg velger meg telefonskrekken min jeg, for det har vært et stort problem i mange år, sjøl om det er noe bedre nå, enn det var for noen år siden...
    Telefonskrekken begynte sammen med "alle andre" problemer, altså da jeg gikk i "kjelleren" som det heter. Jeg svarer aldri på en telefon uten at jeg veit hvem som ringer. Så hvis noen sier de skal ringe meg, må jeg sørge for å lagre nr og navn, og få en lovnad om at de ikke bruker en annen tlf. Så nå til dags svarer jeg når kjente ringer meg, men det kommer fortsatt en del jeg ikke svarer på. På det verste svarte jeg ikke på noen telefoner, og det gikk så langt at min mor lurte på å ring politiet for å finne ut om jeg faktisk var i live...Og det er faktisk ik
    ke noe bedre å være nødt til ringe sjøl, for i den verste perioden satt jeg faktisk og s
    kalv i lang tid ETTER samtalen, sjøl om det var en "enkel" samtale...
    Er heldigvis LITT bedre nå, men liker fortsatt ikke å ringe, og svarer som sagt bare på kjente nr. Men får ikke angstanfall når tlf ringer nå, bare sjekker nr og ignorerer de jeg ikke vil ha...Heldigvis er det stor forståelse blant folk, samtidig som jeg nesten daglig overvinner noe av frykten min...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar