Twitter Updates

    follow me on Twitter

    torsdag 4. april 2013

    Vårtegn...

    Snøklokker
    Hestehov
    Varme fra sola
    Snøsmelting
    Lengre og lengre kvelder
    Lysten på utepils
    Fotballsesongen er i gang


    Lista er nok mye lengre...

    Jeg har sett alt dette, den første hestehoven er det lenge siden jeg så, snøklokkene er nesten ferdigblomstra utafor huset mitt...
    Varmen fra sola har jeg kjent lenge...og kveldene er jo lengre, det har vel alle merka...det er ikke mørkt når en er ferdig på jobb nå...
    Utepils er ikke akkurat vårtegn for meg, har drukket utepils i hele vinter jeg, helt til stedet "mitt" gikk konkurs før påske...så da blir det vel ikke flere av den sorten på ei stund...
    Og joda, det snør...men se dere godt rundt, er det løvtrær i nærheten? Jeg ser at de faktisk blir grønnere og grønnere... Er ikke sikkert du ser det hvis du står og ser på et tre, men hvis du ser flere sammen? Joda, de har blitt grønnere...

    Så folkens...se på alt! Ikke heng dere opp i lave temperaturer, og litt snø - vi bor i Norge, landet langt, langt mot nord...(og bare så dere veit det - har gått skirenn i mai, jeg - på Nordmøre...)

    Les denne også...Bunnløs fortvilelse

    GOD VÅR <3 p="">

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar