Twitter Updates

    follow me on Twitter

    onsdag 23. november 2011

    Onsdag!

    Onsdag er en av ukas fridager! Og som oftest forsvinner den i ingenting, den også...Men i dag hadde jeg jammen en avtale! Lunsj-date med ei venninne! Tenk, at vi som bor i denne lille byen er nødt til å planlegge så godt for å få til å treffes! Og ingen av oss lever med den berømte tidsklemma, engang... Joda, vi er på jobb, men utover det er vi vel ganske ledige... Uansett...ble en hyggelig lunsj!
    Etter lunsjen vurderte jeg å bare stikke hjem, for å gjøre ingenting, da jeg møter ei gammel venninne som var på impulsiv bytur, så da blir det en kopp kaffe med henne også!
    Men da MÅTTE jeg hjem for å lage middag, skulle jo ha mitt tantebarn på middag i dag, og det er jo ikke så ofte lenger - var faktisk hver onsdag forrige skoleår - må jo sørge for at unge hybelboere får skikkelig middag av og til... Og det er jo alltid hyggelig å ha ungdommer på besøk, hun drar jo med seg kjæresten på besøk til tante også!
    Så vart det til en forandring en dag med litt innhold! Tilbake til hverdagen med jobb, henting av barnebarn i barnehagen og sånt i morra...så får vi se hva fridagen fredag bringer!!!

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar