Twitter Updates

    follow me on Twitter

    lørdag 28. april 2012

    Feig!

    Jada, det er jeg som har vist meg feig i dag... Skulle få meg noen striper i håret, lysere, denne gangen... Men det ble bare dumt, for jg dro alt for få hår og striper gjennom hetta, lot fargen virke alt for kort tid osv...så hvis du har veldig godt syn, og vil stå tett inntil meg, så kanskje du er heldig og ser antydninger...
    Åsså jeg da, som ikke gruer meg for rødt, lilla, rosa osv..men altså, noen striper skulle vise fram feigheten...4

    Så hva gjør jeg da??? Vil ikke se meg sjøl som så feig, så jeg går sporenstreks ned til senteret og kjøper mer farge, og denne gangen skal det bli SKIKKELIGE STRIPER! Som du slipper å være intim med meg for å se...Jeg skal bli blondine!!!

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar