Twitter Updates

    follow me on Twitter

    torsdag 19. april 2012

    Tid for tanker..

    Var en tur på sjukehuset i går, i Molde, på nevrologisk avdeling... For å se om vi finner ut hva som plager meg, og kanskje spesielt hva som var feil i vinter da jeg kunne sove opp imot 18 timer i døgnet... Skal ikke si så mye mer om symptomer enn det...
    I alle fall fikk jeg litt å tenke på. Uansett, om jeg tror på det verste eller ei, har tenkt masse etter jeg var ferdig der...
    Nå blir jeg utredet for alt mellom vitaminmangel og stoffskifte, til om jeg har hatt et slag...
    Nei, jeg tror nok ikke jeg har hatt slag, men jeg tror da ikke på vitaminmangel heller(husker ikke åssen vitamin det var, mulig B). Likevel...hvorfor var jeg som jeg var? Og hvorfor har jeg de problemene jeg har nå? Og hvorfor ble jeg henvist til denne nevrologen(jeg visste ikke om det før jeg fikk brev i posten...)? Joda, tankene har vært mange det siste døgnet, takk for at jeg egentlig er i storform for tida, sjøl med enkelte "greier" som ikke alle trenger å vite, men som de som ser meg daglig merker godt...

    Tror jeg har sagt det før...hater egentlig å snakke om sjukdom, men av og til er det noe som må ut...blir ikke mer i dette innlegget i alle fall :-)

    2 kommentarer:

    1. Håper de finner ut av hva som feiler deg. Ikke godt å gå og ikke vite... og ikke føle seg frisk. Ha en fin helg! *Klem* :O))

      SvarSlett
    2. Forstår hvordan du har det, har vært gjennom nye av det samme selv. Jeg hater også å snakke om sykdom, spesielt min egen. Fikk en gang en kommentar på det: hvis du ikke forteller hvordan du har det, fratar du andre muligheten til å forstå deg. Det var en tankevekker for meg...
      Jeg ønsker deg ei god helg :)

      SvarSlett