Twitter Updates

    follow me on Twitter

    onsdag 25. april 2012

    Treningsglede...

    Oppvarmingssalen
    Må vel oppdatere litt om hvordan det går med treninga mi... Og det er egentlig ikke så mye å si heller... for det går bare kjempebra!!! Nå trener jeg fra 3-5 ganger i uka på treningssenteret, ellers går jeg mer eller mindre lange turer hver dag!!! Og det er så herlig! Jeg virkelig gleder meg til hver gang jeg skal gå til trening, og føler meg ufattelig flink som også har takka nei til skyss!
    Jeg veit ikke helt om det er litt urealistisk, men mener sjøl jeg merker det på kroppen allerede, den føles strammere. Mulig det er bare innbilning, men foretrekker å tro at det er virkelig ;-) Har ikke merka noe på klær, eller på vekta, men det blir vel etterhvert. Nå er det viktigst for meg å innarbeide rutiner med treninga, for denne gangen skal jeg ikke ramle av om det blir varmere og sommer snart(hvis det blir varmere da...)

    Nye joggeskoa mine
    I tillegg til trening har jeg fått litt shoppinglyst...men i min treningsiver er det kun treningsklær og joggesko og sånt jeg tenker på, de klærne jeg har er nok til trening 1-3 ganger i uka, så trenger virkelig litt mer...

    1 kommentar:

    1. S fin blogg du har. Jeg er også veldig glad i trening. Ha en fin dag og uke videre.
      Hilsen Monica

      SvarSlett