Twitter Updates

    follow me on Twitter

    torsdag 6. oktober 2011

    Luftforandring?

    Trenger luftforandring...Å neida, ikke sånn å forstå at det er dårlig luft her, verken inne eller ute...men trenger luft fra et anna sted i verden...Snart tre år siden jeg flytta hjem til Nordmøre, og det lengste jeg har vært etter det? Joda 1 helt døgn i Trondheim...åsså så klart noen dager på Tustna og 1 helt døgn i Molde og 1 på Averøya... SÅ med andre ord . JEG TRENGER FERIE!!! ALEINE!!! Bort fra alt og alle, bare slappe av, kose meg og ikke gjøre noe, tenke på noe eller noe som helst...
    Og hva hindrer meg i dette? Massevis...

    • PENGER! Ferie koster penger, uansett hvordan en vender og vrir på det...(gidder nemlig ikke ta med teltet i skogen nå på denne tida av året...)og penger er mangelvare.
    • Aleine? Joda, hadde vel vært godt, men da hadde jeg vel brukt telefonen opptil flere ganger daglig bare for å spørre hvordan dem hjemme har det, og når jeg ikke hadde vært i tlf, hadde jeg tenkt på dem. Dessuten trur jeg egentlig det hadde blitt litt kjedelig etter et par dager. Så den aleineturen kunne jeg vel tatt på ei hytte i nærheten for ei natt eller no sånt..
    • Ferie? Da bør en vel ha fri? Og for en som går på tiltak gjennom NAV, blir penger ennå mer mangelvare...
    Så hva gjør jeg da??? Sitter her og går på veggen? Eller prøver å se lyst på livet likevel? Satser på sistnevnte, og kanskje jeg rett og slett finner på å ta den hytteturen på Gullsteinsvollen ei natt...Og en skikkelig fest snart, så er vel dama litt på plussen igjen, tenker jeg!

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar