Twitter Updates

    follow me on Twitter

    søndag 30. oktober 2011

    Mer glede enn grue...

    Osloturen nærmer seg med stormskritt, om 2 døgn sitter vi på bussen til Oppdal, for å rekke nattoget nedover! Og takk og pris, jeg er litt roligere, sjøl om det fortsatt er litt blanda følelser!

    Men pappan min er bedre, så slipper i alle fall å tenke på om han har det bra(tenker jo på det uansett, men ikke på samme måte)...
    Billettene er bestilt, så det er liksom ingen vei tilbake, bare å konsentrere seg om at turen skal bli BRA! Og det blir den da? Skal besøke "gulljenta" mi, venninna til datra som har vært, og er, som en del av familien. Jeg skal møte venner fra da jeg bodde der, rusle rundt på hyggelige plasser og mimre, kanskje jeg stikker innom Tweetup også mens jeg er der, og møter masse Twitter-bekjente? Åsså må man jo shoppe LITT, i gamle favorittbutikker som ikke finnes her...Og sist, men ikke minst - jeg reiser jo med verdens beste familie, datter og barnebarn!

    Joda, flere gleder enn sorger akkurat nå!

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar