Twitter Updates

    follow me on Twitter

    lørdag 29. oktober 2011

    Osloturen!

    Skal til Oslo! For første gang på 3 år...Har lenge kjent at jeg har lyst tilbake, men nå føles det litt som om kroppen stritter i mot! Noen egentlig grunn? Det var i Oslo livet gikk i stå! Det var fra Oslo familien kom og henta meg før vi gikk fullstendig til grunne. Det var i Oslo "alt det vonde/triste" i livet skjedde! Så forholdet til Oslo er ikke akkurat som det burde være... Men må tilbake! Jeg har jo masse gode minner, mange plasser i Oslo jeg elsker(og savner), mange venner jeg vil treffe igjen, osv...
    Har vondt i magen, svetter, har prøvd og funnet en GOD grunn til ikke å reise. Men finner ingen, og det blir vel sunt for meg, håper jeg, å finne ut at Oslo er flott, sjøl om det ble tøft å bo der nede. Vel...får samle krefter, satse på at det blir en enklere prosess neste gang, at dette blir som å reise tilbake til "åstedet"...men vondt er det akkurat nå...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar