Twitter Updates

    follow me on Twitter

    fredag 8. mars 2013

    Etter ei uke...

    Da har jeg kommet i gang med nyjobben, har vært der ei uke...

    Og så langt føles alt bare så riktig! Har jo ikke helt kommet i gang med alt ennå, men har begynt å satt meg inn i rutiner, lest om ungdommene, hilst på et par av dem, og gjort meg kjent!

    Jeg har selvfølgelig fortsatt ikke det helt store grunnlaget for å si at det er 100% rett, men jeg blir mer og mer inspirert for hver gang jeg er der! Og allerede etter 2. dagen kom motivasjonen for evt etterutdanning! Den har jeg prøvd å finne i 2-3 år... Og i helga har jeg faglitteratur med meg hjem! Det er jo så mye jeg IKKE kan...og lysten til å lære har blomstret til mer jeg har lest, til mer jeg har funnet ut at jeg ikke kan, forstår, veit...

    Alt dette positive i jobbsammenheng altså på 1 uke...i tillegg ei uke som ellers har vært noe opp og ned! Som hadde vært drepende hvis dette IKKE hadde vært så spennende!

    2 kommentarer: