Twitter Updates

    follow me on Twitter

    onsdag 20. mars 2013

    Vår...!?

    Endelig er det VÅR!!!

    Joda, det ER vår sjøl om det er snø, is og minusgrader ute...

    Vårmånedene er mars, april og mai, og vi er over halvveis i mars allerede, så joda, det ER vår...


    Vi har da vel observert flere av de sikre vårtegna, har vi ikke? Vel, jeg har ikke sett så mange, men jeg har ikke leita heller. Men jeg veit at hestehoven er observert, og snøklokkene... Og vi har jo alle sett at dagene har blitt lengre og lengre, og at sola varmer...Herlig tid...(sjøl om snøen ligger...)
    Flere vårtegn? Tja...for min egen del et par stykker jeg overhodet IKKE liker, men som jeg heller ikke skal dele med dere nå...men våren er ikke alltid god...

    Ellers er våren symbol for nytt liv, ny start...
    Og det tenkte jeg å si noe om...for akkurat det kjenner jeg litt på nå...!
    Joda, jeg har alltid lyst på noe nytt i vårens lekre farger, en ny genser, ei t-skjorte, et par nye sko...men i år kjenner jeg noe jeg ikke har kjent på mange år! Jeg kjenner lyst til FORNYELSE! Av hus og hjem! Jeg vil ha lekre nye gardiner herlige farger, først på kjøkkenet, men også på stua, soverommene... jeg vil ha noen nye puter i sofaen, og gjerne noen nye duker i vår-farger!

    Helt normalt sier du kanskje? Ja, og det er akkurat derfor følelsen er så god! Det er mange år siden jeg tenkte sånn! Så da betyr vel det at jeg er i ferd med å bli normal? Bli meg sjøl igjen? Noen nye skritt i riktig retning! En god oppdagelse, kan dere skjønne! Så jeg ser for meg at dette blir en flott vår, på tross av de vårtegnene jeg ikke skriver om i dag!!!

    I min glede deler jeg min favorittvårsang med dere...:



    Ha en flott vår, alle sammen...!


    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar