Twitter Updates

    follow me on Twitter

    torsdag 21. mars 2013

    Jobb, igjen...

    Da her jeg skikkelig kommet i gang!

    Denne uka begynte jeg å jobbe kvelder. For å prøve å bli kjent med ungdommene...

    Og jeg elsker det! Og mener at på disse tre kveldene har jeg oppnådd bra kontakt med de fleste...kanskje bedre enn jeg sjøl hadde forventa på så kort tid!

    Og når jeg i tillegg har denne utsikta...!
    Jeg har vært heldig på vaktene mine, det har vært rolige kvelder. Men det er jo fint, da får man fine samtaler, god tid til å gjøre hyggelige ting sammen!
    Allerede andre kvelden fikk jeg ansvaret for å sette i gang felles aktivitet...

    Jo, enn så lenge føler jeg bare glede ved å være på jobb, føler meg glad, og er fornøyd når jeg går derifra, syns nesten tida går for fort...

    Er jeg "kommet hjem"? Akkurat nå føles det rett og slett sånn...

    2 kommentarer:

    1. Det er godt å ha en jobb med mening. Gjøre noe som gir andre en mening i dagen. Man vinner så mye på å gi til andre :-)

      SvarSlett
      Svar
      1. Jo, og dette har jeg ønska og gjort lenge, men ikke vært "klar" oppi hodet mitt før nå, så det er bare fryd så langt...:)

        Slett