Twitter Updates

    follow me on Twitter

    torsdag 15. desember 2011

    Dag 5 Prosjekt røykeslutt

    Joda, er fortsatt fast bestemt på å gjennomføre røkeslutten min. Går litt opp og ned hvor flink jeg er med forberedelsene mine, men gjør da spede forsøk...
    Hva jeg gjør? Ikke så mye annet enn at jeg forandrer litt på vanene, venter med røyk etter mat, hopper over noen av de pausene jeg tenker å ta osv... Vurderer å skifte merke også, men er ikke helt sikker på om det er noe vits...? Erfaring med det, noen?
    Mer jeg bør gjøre framover? Veit jo at det noen dager i jula blir røyka MEGET lite, skal feire jul sammen med en ikke røykende/antirøykende familie, så det begrenser seg jo sjøl...
    Største skåret i gleden, er at det ser mørkt ut med turen til Athen, må finne meg en ny premie, uavhengig av andre... Men hvor i all verden reiser man aleine?

    2 kommentarer:

    1. Har dessverre ingen tips, da jeg aldri har røyket, men syntes du er i allefall veldig flink som vurderer å slutte. Bare pass på at du inntar sunne ting i munnen når du skal erstatte røyken. Slik vil du ikke legge på deg. Masse, masse lykke til søta.

      SvarSlett
    2. Joda, skal nok prøve å putte sunne ting i munnen, som sagt, skal ikke bli røykfri og feit, men røykfri og sunn... Ikke noe problem, egentlig, datra mi foretrekker å ha mest mulig sunt i huset, sjelden mor får seg en sjokolade ;)

      SvarSlett