Twitter Updates

    follow me on Twitter

    lørdag 28. april 2012

    Ut mot havet...


    Gikk en ny tur i dag...denne gangen på dagtid! 

    Skulle levere barnebarnet i bhg, og tenkte at en liten tur kunne være fint, siden jeg hadde bestemt meg for treningsfri i dag! Masse god trening i en god tur, i tillegg så er det jo bare så herlig! Bestemte meg for å utforske nye områder i dag...og gikk ned mot sjøen, til "Donkarsundet". Helt ytterst ute fant jeg ei sti gjennom skogen, det ble litt klatring og litt leiting etter hvor den fortsatte, men fant omsider fram... Etterhvert kom jeg inn på en skogsvei, og nærma meg sivilisasjonen igjen. 

    Dette synet møtte meg når jeg kom ned mot sjøen...



    Nede i Donkarsundet...
    Havet...elsker det, er fasinerende uansett vær...
    pic.twitter.com/HA92LTer
    På tur opp mot sivilisasjonen igjen, fant jeg denne, skal tro om den er fredet...?


    Dessverre tok jeg så alt for få bilder, men dere får de jeg har...(turen fortsatte forresten i lang tid etter dette, men det bryr vi oss ikke om i dag...)

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar