Twitter Updates

    follow me on Twitter

    onsdag 9. februar 2011

    DAG 1, bloggutfordring

    Dag 1 - Fortell om forholdet du er i eller om singeltilværelsen

    Hmmm...det blir vel å fortelle om singeltilværelsen det da...og er det egentlig så mye å skrive om det da? Vel, jeg er singel, men har faktisk et bittelite håp om at det blir slutt på det når det går mot NESTE helg! Jada, for jeg har jo prøvd febrilsk å kapre en type ei stund, og han kommer fra jobb på sjøen om ei uke. Så jeg må vel bare innrømme at jeg er litt spent på akkurat det... Men det var vel ikke framtidshåpet jeg skulle skrive om, det var vel singeltilværelsen!

    Å være singel er jo både fantastisk deilig og forferdelig grusomt! Uansett har jeg nok trengt denne tida uten en mann i livet nå, for å bygge opp meg sjøl etter en solid knekk jeg hadde for noen år siden. Tror ikke jeg hadde fungert i noe forhold likevel. Men den siste tiden har jeg nok begynt å savne en der, en å dele sorger og gleder med, for det er mange av begge deler her i huset!

    Så pr i dag er singeltilværelsen bare ei grusom ventetid...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar